سازمان موجودی زنده، در حال تغيير، پويا و رو به رشد ميباشد. سيستم هاي نرم افزاري، به عنوان يکی از ابزارهای مهم در عرصه مديريت سازمان، لاجرم بايد دارای ماهيتی زنده و پويا جهت رويارويی با اينگونه تحولات باشند.
فني مهندسي پشتيبانکار با دردست داشتن نيروهاي مجرب و متخصص، در صدر فعالان در حوزه فنآوري اطلاعات قرار دارد. تلفيق سه تيم کاملا حرفهاي در حوزه هاي برنامه نويسي، بانکهاي اطلاعاتي، شبکههاي حرفهاي رايانه اي توانمندي بسيار بالايي را در اجراي تمامي نيازمنديهاي IT پديد آورده و ديربازي است که مي تواند همزمان به مشاوره، تحليل و اجرا در انجام پروژه هاي درخواستي با کيفيت بالا و تضمين شده بپردازد.
شرکت پشتيبانکار خاورميانه در جهت نيل به اهداف سازمان ها و شرکتها، کليه خدمات ذيل را در قالب هاي مختلفي ارائه مي نمايد.
مشاوره
• مشاوره و ارائه راهكارهاي كاربردي در امور فناوري اطلاعات IT
• مشاوره در امور امكان سنجي و شناخت عمليات اجرايي و راهبردي
• مشاوره در امور تحليل و طراحي استراتژي اطلاعات و بهينه سازي روشها
• مشاوره در زمينه تحليل و طراحي نرم افزار هاي خاص متناسب با نياز سازمان ها بر پايه متدولوژي روز
• مشاوره به روساي ادارت و سازمان ها در خصوص تمامي فرايند هاي
نظارت
• نظارت بر انجام تمامي پروژه هاي IT
• نظارت و بازرسي دقيق از انجام روند توليد نرم افزاهاي در حال ساخت يا توسعه
• نظارت بر حسن انجام کار پيمانکاران سازمان ها و ادارت و شرکت ها
• ارائه گزارش هاي نظارتي مهندسي
• پيشبرد و راه گشايي نظارتي بر روي تمامي پروژه هاي برون سپار شده
توليد
• توليد نرم افزارهاي كاربردي مورد نياز با استفاده از آخرين تكنولوژي
• پياده سازي نرم افزارهاي خاص و شناسايي محدوده عمليات نرم افزار
• پياده سازي نرم افزار هاي تحت وب با امکانات و قابليت هاي بالا
• پياده سازي نرم افزا هاي تحت شبکه
• توسعه نرم افزار هاي توليد شده توسط ساير شرکت ها
• تبديل نرم افزار هاي قديمي و ناکارآمد به جديد ترين تکنولوژي هاي روز
شبکه
• راه اندازي و توسعه انواع شبکه هاي حرفه ايي
• راه اندازي انواع سرور هاي تحت شبکه و تنظيم دستورات مديريتي پيچيده
• راه اندازي Host Center هاي حرفه ايي
• تنظيم و راه اندازي شبکه هاي فيبر نوري
• تنظيم و راه اندازي انواع روتر هاي حرفه ايي
پشتيباني
• شناخت عمليات اجرايي و انطباق با سيستم هاي كاربردي
• نصب و راه اندازي نرم افزارهاي حرفه ايي و پيچيده
• آموزش نرم افزارهاي كاربردي در حين پشتيباني
• تبديل اطلاعات و فرآيند ارزش نهادن به اطلاعات موجود
• پشتيباني از نرم افزار هاي تحت شبکه سازمان ها و شرکت ها
• نگهداري از سرور هاي سازمان ها و شرکت ها
• نگهداري از شبکه هاي رايانه اي سازمان ها و شرکت ها
• نگهداري از سيستم هاي رايانه اي سازمان ها و شرکت ها
• نصب و راه اندازي انواع سيستم هاي پشتيباني از سرور ها و سيستم هاي ضروري
آموزش
• برگزاري سمينارهاي آموزشي در راستاي نيل به فعاليت هاي IT Base سازمان
• برگزاري دوره هاي آموزشي بنا به درخواست سازمان در جهت آموزش پرسنل
• برگزاري دوره هاي آموزشي نرم افزار ها و سيستم هاي بومي مقيم سازمان ها
• تهيه و ساخت بسته هاي آموزشي مورد نياز سازمان ها و شرکت ها
نيروي انساني
• تامين نيروي انساني تمام وقت متخصص در جهت انجام فعاليت هاي تخصصي درون سازماني
• ارائه راه کار هاي مديريتي نيرو انساني در حوزهIT
• تامين نيروي انساني پاره وقت متخصص در جهت انجام فعاليت هاي تخصصي درون سازماني و برون سازماني
• ارائه بسته هاي خدماتي مورد نياز در جهت برون سپاري خدمات IT مقيم در سازمان
جهت دريافت کاتالوگ شرکت پشتيبانکار خاورميانه اينجا را کليک نماييد